Ads

English French German Spain Dutch Portuguese Chinese Simplified

17 Μαρ 2014

Ανανεώστε το παλιό σας κομοδίνο με αυτοκόλλητο ρολό!


ananewsh-palaio-komodino

Να και μια από τις πρώτες μου ιδέες διακόσμησης που έγινε πραγματικότητα! Πήραμε καινούργια κρεβατοκάμαρα και ξεμείναμε με τα παλιά (εκτός τόπου και χρόνου) κομοδίνα. Σκεφτόμουν καιρό να κάνω κάτι πάνω στο θέμα. Χρησιμοποιώντας μόνο τα χεράκια μου, ένα ψαλίδι και αυτοκόλλητο ρολό επένδυσης συρταριών τα κατάφερα και...

νομίζω ότι για πρώτη φορά το αποτέλεσμα δεν είναι και ότι χειρότερο. Θα σας δείξω βέβαια πως το έκανα με φωτογραφίες παρακάτω...


ananewsh-palaio-komodino-allagh-pomola
Επέλεξα λοιπόν ένα λουλουδάτο αυτοκόλλητο ρολό "ιδανικό για επένδυση: ντουλαπιών, συρταριών". Μπορείτε να τα βρείτε στα Jumbo, σε βιβλιοπωλεία και κλπ. Εγώ το πήρα από ένα γλυκό μαγαζάκι στα Ιλίσια από μια πολύ γλυκιά κυρία. Επιλέγετε λοιπόν το σχέδιο που σας ταιριάζει και αρχίζουμε...αδειάζοντας το κομοδίνο μας από τα περιεχόμενά του και μετά ξεβιδώνοντας τα πόμολα των συρταριών κάπως έτσι...


ananewsh-palaio-komodino-autokollhto-roloΜε το ρολό που επέλεξα μέτρησα τις διαστάσεις του συρταριού και έκοψα ανάλογα κομμάτι. Στην αρχή τρόμαξα αφού το συρτάρι ήταν μεγαλύτερο σε μήκος αλλά εσείς μην τρομάζετε. Οι διαστάσεις των ρολών είναι συνήθως 45cm x 1,5 m και αν δεν σας κάνει τέλεια πάνω στο συρτάρι, μπορείτε άνετα να κόψετε άλλο ένα μικρο κομμάτι που θα είναι ομοιόμορφη συνέχεια του αρχικού. Έτσι λοιπόν «έντυσα» το συρτάρι, το οποίο θα ονομάσουμε νούμερο ένα, έκοψα ότι περίσσευε και ύστερα πήρα το πόμολο και έδρασα ανάλογα και με αυτό. Αυτό είναι το αποτέλεσμα.


ananewsh-palaio-komodino-autokollhto-rolo-surtariaΠροχωράμε στο συρτάρι νούμερο δυο με την ίδια ακριβώς τεχνική και καταλήγουμε με δυο πάρα πολύ ωραία συρτάρια.



ananewsh-palaio-komodino-autokollhto-rolo-surtaria-1

Τώρα μας έμεινε το συρτάρι νούμερο τρία το οποίο θα το αφήσω στην δικιά σας φαντασία μιας και μπορείτε να το αφήσετε όπως ήταν ή να το κάνετε βέβαια ίδιο με τα άλλα. Εγώ έκανα μια δοκιμή και κατέληξα με αυτό. 




ananewsh-palaio-komodino-oloklhrwmeno
Μπορείτε να αλλάξετε τα συρτάρια άνω κάτω και έτσι να βρείτε μια θέση ή εικόνα που να σας αρέσει. Εγώ μιας και πήρα φόρα, είπα να το πάω μέχρι το τέλος. Με την ίδια τεχνική λοιπόν έφτιαξα και το τρίτο μου συρτάρι και νομίζω ότι το αποτέλεσμα μου άρεσε περισσότερο. 


Τώρα που τελείωσα μπορώ να πω ότι μου έρχονται άλλες 100 ιδέες και σχέδια στο μυαλό αλλά θα τις κρατήσω για το κομοδίνο νούμερο 2 που είναι του άντρα μου και όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να το κάνω και τόσο λουλουδένιο. Το άλλο που ήθελα να αναφέρω είναι για τα πόμολα. Ο τρόπος με τον οποίο τα ανανέωσα είναι μια λύση αν δεν θέλετε να σπαταλάτε χρήματα, αλλά η αλήθεια είναι ότι 3 καινούργια πόμολα θα κάνουν μεγάλη διαφορά στο κομοδίνο σας και το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα καλύτερο. Κάντε το δικό σας πείραμα και εγώ εδώ είμαι να δω τα δικά σας αποτελέσματα. Καλή τύχη και καλά κομοδίνα!



1 σχόλιο :

  1. Πολύ ωραία ιδέα! Έψαχνα πώς να συνδυάσω ένα παλιό κομοδίνω με αυτό το κρεβάτι https://www.welhome.gr/epipla-spitiou/upnodomatio/krevatia/1136188-krevati-imidiplo-leuko-me-surtari-gia-stroma-110x200.html που αγοράσαμε και τελικά το έφτιαξα και ταίριαξε πολύ! ευχαριστούμε για την ομορφη πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή