Ads

English French German Spain Dutch Portuguese Chinese Simplified

17 Μαΐ 2014

Νεραϊδοβαζάκια!



Όπως σας έχω ξαναπεί κρατάω πολλά "άχρηστα" πράγματα στο σπίτι μου. Όταν έχω ελεύθερο χρόνο όλο και κάτι φτιάχνω, όλο και κάποια ιδέα μου έρχεται στο μυαλό. Έχω μαζέψει κορδέλες, χαρτιά περιτυλίγματος, τούλια και άλλα μικροπραγματάκια από δώρα, μπομπονιέρες που δεν πέταξα και κλπ. Πραγματικά είναι απίστευτο που τα έχω κρατήσει. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι αν έχεις λίγο φαντασία και λίγο ελεύθερο χρόνο τα "άχρηστα" μπορούν να γίνουν εύχρηστα, τα άσχημα όμορφα και το τίποτα...κάτι. Παρακάτω θα δείτε τα Νεραϊδοβαζάκια που έφτιαξα. Δεν θα σας γράψω τι έκανα και πως το έκανα γιατί φαίνεται ξεκάθαρα. Απλά πράγματα. Δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες και πείτε μου την άποψη σας.




Υ.Γ  Όπου και να μπουν τα βαζάκια θα δώσουν μια χαρούμενη πινελιά την ημέρα και πολύ ρομαντική πινελιά (με κεράκια) το βράδυ!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου