Ads

English French German Spain Dutch Portuguese Chinese Simplified

30 Μαΐ 2014

Κάπνισμα και κύηση (βίντεο)

Πηγή: http://2010-11akktexnologia-a1.blogspot.gr
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος, θα ήθελα να εστιάσω και στις βλαβερές επιπτώσεις του καπνίσματος όχι μόνο για εμάς, αλλά και για τα παιδιά μας. Δείτε παρακάτω ένα αρκετά αναλυτικό και χρήσιμο κατά τη γνώμη μου βίντεο...
Να υπογραμμίσω μόνο πως με το post αυτό σε καμία περίπτωση δεν έχω πρόθεση να προσβάλλω και να κατακρίνω καμία μανούλα. Εγώ η ίδια υπήρξα φανατική καπνίστρια πριν έρθει κοντά μου η μικρή μου "νεραϊδούλα". Υπό αυτή την έννοια, σίγουρα δεν είμαι αυτή που έχω το δικαίωμα να κρίνω και προφανώς κανένας δεν έχει. Η δημοσίευση αυτή λοιπόν έχει καθαρά ενημερωτικό σκοπό.   


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου